Osocze bogatopłytkowe – REGENERIS

Zabieg związany z osoczem bogatopłytkowym Regeneris jest bardzo szybki i prosty. W pierwszej fazie pobierana jest krew od pacjenta.

Osocze bogatopłytkowe wykorzystywane jest w medycynie od 30 lat. Jednak dopiero od około 10 lat metoda ta, dzięki pojawieniu się nowej technologii pozwalającej na otrzymywanie osocza bogatopłytkowego w prosty sposób, stała się ogólnodostępna. W medycynie estetycznej Regeneris wykorzystywany jest w celu:
  • korekty wyglądu policzków,
  • ust,
  • czoła,
  • podbródka,
  • dekoltu,
  • dłoni
  • wypełnienia fałd nosowo-wargowych wypełniania blizn po trądziku
  • korekty okolic oczu i powiek (eliminacja zjawiska kurzych łapek oraz cieni pod oczami)
  • eliminacji fałdów na szyi i karku
  • zapobiegania łysienia typu męskiego
  • Przygotowanie

Zabieg z użyciem osocza bogatopłytkowego tzw. wampirzy lifting zalecany jest osobom, których skóra wymaga regeneracji. Jest alternatywą dla osób uczulonych na wszelkiego typu preparaty działające podobnie jak Regeneris. Biokompatybilność osocza bogatopłytkowego eliminuje ryzyko wystąpienia alergii i odrzucenia produktu przez organizm. Przed zabiegiem można zastosować krem znieczulający (np. Emla). Przeciwwskazaniami do zabiegu są ciąża, karmienie piersią, choroby krwi, choroby nowotworowe, a także w określonych przypadkach stosowanie leków przeciwzakrzepowych.

Pcieciwskazania

• Ciążą oraz okres karmienia piersią
    • Choroby krwi
    • Choroby nowotworowe
    • Stosowanie leków przeciwzakrzepowych

Zabieg wampirzy lifting

Pierwszym etapem zabiegu jest pobranie niewielkiej ilości krwi pacjenta. Następnie krew zostaje umieszczona w specjalnej próbówce i zostaje poddana procesowi wirowania, podczas którego w przeciągu 5 minut podstawowe składniki krwi zostają od siebie oddzielone według ich ciężaru właściwego. W ten sposób otrzymuje się wyizolowane od reszty składników krwi osocze Tak otrzymane osocze bogatopłytkowe wstrzykiwane jest w wybrane do zabiegu miejsce. W zależności od rodzaju zabiegu osocze bogatopłytkowe podawane jest w drodze mezoterapii, wypełnienia liniowego lub przy użyciu maski komórkowej. Zabieg trwa około 1 godzinę. W przypadku mezoterapii oraz wypełnienia konieczne jest przeprowadzenie serii zabiegów.

Przed zabiegiem stosuje się jako znieczulenie miejscowe krem EMLA.

Przebieg po zabiegu

W pierwszej dobie w miejscu iniekcji może utrzymywać się niewielki obrzęk oraz zasinienie, którym towarzyszyć może delikatny ból. Efekty zabiegu widoczne są bardzo szybko. Do codziennych obowiązków można powrócić już następnego dnia po zabiegu. Przez okres około tygodnia należy unikać miejsc nasłonecznionych. Długotrwałość utrzymywania się rezultatów zabiegu osoczem bogatopłytkowym uzależniona jest od trybu życia, wieku oraz stanu skóry.