Dermapen

Jednym z innowacyjnych urządzeń, wykorzystywanych w gabinetach medycyny estetycznej, jest Dermapen, docenianym za swoje szerokie zastosowanie. Dzięki zabiegom z jego wykorzystaniem, możliwe jest pozbycie się nieestetycznych zmian skórnych oraz przywrócenie skórze młodzieńczego wyglądu w sposób małoinwazyjny i skuteczny.

Dermapen – co to jest?

Jest to niewielki sprzęt, kształtem przypominający standardowy długopis, wyposażony w 12 niewielkich, delikatnych mikroigieł, które nie powodują powstawania śladów oraz nieestetycznych uszkodzeń naskórka. Dzięki niewielkim rozmiarom urządzenia, Dermapen może byś wykorzystany do zabiegów, wymagających zachowania niezwykle dużej precyzji. Wśród nich, można wyróżnić m.in. procedury obejmujące nakłuwanie okolic oczu czy ust, podatnych na powstawanie uszkodzeń.

Dermapen - zastosowanie

Wspomniane urządzenie doceniane jest nie tylko za swoją precyzję, ale również skuteczność i możliwość wielorakiego zastosowania. Przy jego pomocy można zniwelować widoczność defektów i zmian skórnych, mogących być powodem złego samopoczucia pacjenta. Wśród niedoskonałości, w których usuwaniu pomocny jest Dermapen, wyróżnić można m.in.:

• zmarszczki i inne oznaki starzenia,
  • rozszerzone pory,
  • rozstępy i blizny,
  • cienie pod oczami,
  • przebarwienia posłoneczne i potrądzikowe,
  • cellulit.

Podczas zabiegu z użyciem Dermapenu powstają mikrouszkodzenia skóry, przyczyniające się do powstawania procesów regeneracyjnych oraz tworzenia nowych włókien kolagenowych, odpowiedzialnych za jędrność i sprężystość skóry, a także ujednolicenie jej kolorytu. Poza tym, dzięki nim, w skórze zachodzą procesy naprawcze, przekładające się m.in. na niwelowanie widoczności zmian. Warto zaznaczyć, że w trakcie zabiegu, pod skórę wprowadzane zostają składniki odżywcze, poprawiające jej kondycję, co przyczynia się do poprawy jej wyglądu.

Dermapen – zalety

Wspomniane urządzenie doceniane jest nie tylko za wszechstronność zastosowania, ale również szereg innych zalet, wśród których można wymienić m.in.:

• niską inwazyjność,
  • krótki czas rekonwalescencji po zabiegu z zastosowaniem Dermapenu,
  • wysoką precyzję,
  • krótki czas trwania zabiegu,
  • możliwość ograniczenia dyskomfortu pacjenta – zabieg jest znacznie mniej bolesny, niż inne metody z zastosowaniem nakłuwania.
strona dermapen_03-640x452
strona DERMAPEN-3-Foto

Przeciwwskazania do poddania się zabiegowi

Mimo tego, że poddanie się zabiegom z zastosowaniem urządzenia Dermapen praktycznie nie wiążę się z ryzykiem wystąpienia skutków ubocznych, istnieją pewne przeciwwskazania, uniemożliwiające poddanie się wspomnianej procedurze.
Wśród nich wymienić można m.in.:

• ciążę i karmienie piersią,
  • choroby nowotworowe,
  • aktywne zmiany trądzikowe,
  • stany zapalne i choroby skóry,
  • przewlekłe choroby.

Z tego powodu, decyzja o poddaniu się procedurze z wykorzystaniem urządzenia Dermapen, powinna zostać poprzedzona szczegółowym wywiadem oraz konsultacją ze specjalistą, który pomoże dobrać rozwiązanie, odpowiadające potrzebom skóry oraz predyspozycjom pacjenta.

Medycyna estetyczna jest dziedziną, która nieustannie się rozwija. Innowacyjne metody oraz sprzęty medyczne, pozwalają na uzyskanie optymalnych efektów, mających znaczenie nie tylko ze względu na przywrócenie młodzieńczego, atrakcyjnego wyglądu, ale także komfortu pacjentów, dla których niedoskonałości skóry mogą być powodem złego samopoczucia i niskiej samooceny.

strona DEMAPEN_EFEKTY_240
Pacjentka po trzykrotnym użyciu Dermapena z osoczem w odstępach 1 miesięcznych